Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Zmiana abonenta podczas rejestracji domeny
Podczas rejestracji domeny internetowej możesz wskazać innego abonenta niż Ty sam lub Twoja firma.
- Po dodaniu domeny do koszyka i zalogowaniu się, zobaczysz nad przyciskiem Zamawiam przycisk Zmień abonenta, kliknij go,
- uzupełnij formularz, w którym podasz dane abonenta domeny (osoby prywatnej lub firmy),
- kliknij Zatwierdź, aby zapisać zmiany. Jeśli klikniesz Wstecz zmiana nie zostanie zapisana, a abonentem domeny zostaniesz Ty.
Warto wiedzieć
- Abonent zmienia się dla wszystkich domen, które znajdują się w koszyku.
- Jeśli po zatwierdzeniu danych nowego abonenta wrócisz do wyszukiwarki domen i dodasz do koszyka kolejną domenę, również ona trafi na konto nowego abonenta.
- Jeśli chcesz zrezygnować ze zmiany danych, ale już je zatwierdziłeś, musisz usunąć domenę/domeny z koszyka, przejść do Panelu Klienta i wylogować się. Teraz dodaj domeny od nowa.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00