Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Zmiana abonenta podczas rejestracji domeny

Podczas rejestracji domeny internetowej możesz wskazać innego abonenta niż Ty sam lub Twoja firma.

  • Po dodaniu domeny do koszyka i zalogowaniu się, zobaczysz nad przyciskiem Zamawiam przycisk Zmień abonenta, kliknij go,
  • uzupełnij formularz, w którym podasz dane abonenta domeny (osoby prywatnej lub firmy),
  • kliknij Zatwierdź, aby zapisać zmiany. Jeśli klikniesz Wstecz zmiana nie zostanie zapisana, a abonentem domeny zostaniesz Ty.

Warto wiedzieć

  • Abonent zmienia się dla wszystkich domen, które znajdują się w koszyku.
  • Jeśli po zatwierdzeniu danych nowego abonenta wrócisz do wyszukiwarki domen i dodasz do koszyka kolejną domenę, również ona trafi na konto nowego abonenta.
  • Jeśli chcesz zrezygnować ze zmiany danych, ale już je zatwierdziłeś, musisz usunąć domenę/domeny z koszyka, przejść do Panelu Klienta i wylogować się. Teraz dodaj domeny od nowa.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00