Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Wsparcie techniczne – serwery Root
Jeśli korzystasz lub masz zamiar zakupić serwer dedykowany w opcji Root, poniżej znajdziesz zakres wsparcia technicznego, jakiego udzielmy dla tego typu usług.
- Opieka sprzętowa – wymiana uszkodzonych podzespołów.
- Opieka sprzętowa – rozwiązywanie problemów z działaniem sieci i dostępu do serwera.
- Doradztwo sprzętowe przed zakupem serwera.
- Narzędzia w panelu klienta dla podsieci FRA:
– zdalny dostęp do konsoli IPMI
– zarządzanie adresami IP i dostęp do statystyk transferu– zarządzanie zasilaniem serwera
– możliwość awaryjnego odcięcia zasilania – tryb awaryjny uruchamiania serwera
Przeczytaj więcej o narzędziu. - Remote hand – np. wpięcie klucza usb, itp.
- Przepustowość łącza 100 Mb/s
Jeśli potrzebujesz wsparcia przejdź do formularza kontaktowego.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00