Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Pobranie udostępnionej kopii
Panel WebAs umożliwia udostępnienie kopii zapasowych. Przygotowanie kopii do udostępnienia.
Aby była możliwość pobrania udostępnionej kopii po zalogowaniu przez SSH należy podać adres IP serwera lub pozostawić pole puste.
- Zaloguj się na konto FTP za pomocą SSH. Logowanie na konto za pomocą SSH.
- Po zalogowaniu na konto wydajemy polecenie wget wraz z adresem udostępnionej kopii. Adres kopii znajduje się w panelu WebAs zakładka Usługi > Kopie zapasowe > <FTP>
wget -r -N -l inf --no-parent --no-host-directories <ADRES URL UDOSTĘPNIONEJ KOPII>
Przykład:
wget -r -N -l inf --no-parent --no-host-directories ftp://default:pyLykj30V9OdsKBC@11862-backup.tld.pl
- Jeżeli posiadasz udostępniony backup dla większej ilości dat konieczne jest podanie dokładnej daty po adresie URL. Daty dla których zostały przegotowane backupy można znaleźć w panelu WebAs zakładka Usługi > Kopie zapasowe > <FTP>
wget -r -N -l inf --no-parent --no-host-directories <ADRES URL UDOSTĘPNIONEJ KOPII>/<DATA>
Przykład:
wget -r -N -l inf --no-parent --no-host-directories ftp://default:pyLykj30V9OdsKBC@11862-backup.tld.pl/2018-07-03
Uwaga!
Jeśli przy wykonywanej operacji zgrywania danych na serwer z serwera backupowego pojawi się komunikat „Terminated” i proces kopiowania danych zostanie przerwany, prosimy o kontakt z naszym wsparciem technicznym w celu dodania wyjątku umożliwiającego kontynuacje procesu zgrywna danych.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00