Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Jak zamknąć nieaktualne zgłoszenie? (Panel Klienta)
Jeśli dodane przez Ciebie zgłoszenie przestało być aktualne możesz samodzielnie zamknąć je korzystając z prostej funkcji dostępnej w Panelu Klienta. Archiwizowanie rozwiązanych ticketów pozwoli Ci na zachowanie przejrzystej korespondencji, a nam ułatwi pracę.
- Zaloguj się do Panelu Klienta.
- Z głównego menu znajdującego po lewej stronie ekranu wybierz opcję „Zgłoszenia”. Zostaniesz przekierowany do listy zgłoszeń.
- Na liście swoich zgłoszeń zaznacz okienka (checkboxy) przy zgłoszeniach, które są już nieaktualne i kliknij „Zamknij zgłoszenie”.
- Zostaniesz zapytany o potwierdzenie czy na pewno chcesz zamknąć wybrane zgłoszenia. Jeśli jesteś pewien wybierz opcję „Zamknij zgłoszenie”.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00