Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak wyłączyć adres IP? (Panel Klienta)

Adres IP uruchomiony na serwerze dedykowanym lub wirtualnym możesz wyłączyć. Zobacz jak to zrobić.

  • Zaloguj się do Panelu Klienta.
  • Przejdź do zakładki Usługi > Serwery dedykowane
  • następnie kliknij w nazwę wybranego serwera, aby przejść do jego szczegółów.
  • Poniżej informacji o serwerze dedykowanym znajdują się dwie zakładki: Zdalna kontrola i Adresy IP. Wybierz Adresy IP.
  • Następnie kliknij Wyłącz przy wybranym adresie IP. Operacja ta dostępna jest tylko dla uruchomionych dodatkowych adresów IP.
  • W oknie dialogowym wybierz opcję Wyłącz.
  • Jeśli operacja przebiegła pomyślnie trzymasz komunikat o rozpoczęciu akcji wyłączenia adresu IP.
  • W Komunikatach Panelu Klienta otrzymasz wiadomości o złożeniu zlecenia / sukcesie operacji wyłączania adresu IP.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00