Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak włączyć 2FA – weryfikację dwuetapową

Weryfikacja dwuetapowa (2FA) to usługa rozszerzająca bezpieczeństwo Twoich usług w Panelu Klienta. W Kei.pl oparta została na oprogramowaniu Google Authenticator. Po poprawnej aktywacji 2FA, podczas logowania do Panelu Klienta, poza loginem i hasłem zostaniesz każdorazowo poproszony o podanie dodatkowego unikalnego tokena.

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta,
  2. w menu bocznym wybierz Ustawienia / Twoje konto, a następnie przejdź do zakładki Weryfikacja dwuetapowa,
  3. postępuj zgodnie z instrukcją na stronie, tj.:
  • pobierz aplikację Google Authenticator z Google Play lub App Store
  • otwórz aplikację i zeskanuj kod QR lub ręcznie podaj kod, który znajdziesz w Panelu
  • przepisz 6-cyfrowy kod z Google Authenticator i zapisz zmiany klikając Włącz.

Od teraz podczas logowania do Panelu Klienta będziesz proszony o podanie 6-cyfrowego kodu z Google Authenticator.

W przypadku problemów z zalogowaniem i wykorzystania wszystkich kodów zapasowych należy wykonać poniższe kroki:

  • W panelu kei.pl wyłączyć weryfikację dwuetapową (można to zrobić kontaktując się z wsparciem technicyzmy Kei.pl z autoryzowanego adresu e-mail)
  • W Google Authenticator (lub innym używanym) usunąć powiązanie z panel.kei.pl
  • Włączyć weryfikację ponownie, zgodnie z powyższą instrukcją. Dzięki temu wygenerowany zostanie nowy kod autoryzacyjny oraz nowe kody zapasowe.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00