Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Jak włączyć 2FA – weryfikację dwuetapową
Weryfikacja dwuetapowa (2FA) to usługa rozszerzająca bezpieczeństwo Twoich usług w Panelu Klienta. W Kei.pl oparta została na oprogramowaniu Google Authenticator. Po poprawnej aktywacji 2FA, podczas logowania do Panelu Klienta, poza loginem i hasłem zostaniesz każdorazowo poproszony o podanie dodatkowego unikalnego tokena.
- Zaloguj się do Panelu Klienta,
- w menu bocznym wybierz Ustawienia / Twoje konto, a następnie przejdź do zakładki Weryfikacja dwuetapowa,
- postępuj zgodnie z instrukcją na stronie, tj.:
- pobierz aplikację Google Authenticator z Google Play lub App Store
- otwórz aplikację i zeskanuj kod QR lub ręcznie podaj kod, który znajdziesz w Panelu
- przepisz 6-cyfrowy kod z Google Authenticator i zapisz zmiany klikając Włącz.
Od teraz podczas logowania do Panelu Klienta będziesz proszony o podanie 6-cyfrowego kodu z Google Authenticator.
W przypadku problemów z zalogowaniem i wykorzystania wszystkich kodów zapasowych należy wykonać poniższe kroki:
- W panelu kei.pl wyłączyć weryfikację dwuetapową (można to zrobić kontaktując się z wsparciem technicyzmy Kei.pl z autoryzowanego adresu e-mail)
- W Google Authenticator (lub innym używanym) usunąć powiązanie z panel.kei.pl
- Włączyć weryfikację ponownie, zgodnie z powyższą instrukcją. Dzięki temu wygenerowany zostanie nowy kod autoryzacyjny oraz nowe kody zapasowe.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00