Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak ustawić autoresponder?

Jeśli chcesz ustawić automatyczną odpowiedź na nadsyłane wiadomości:

  • zaloguj się do panelu WebAs.
  • W sekcji Usługi > Poczta wybierz interesującą Cię skrzynkę
  • i przejdź do zakładki Auto-odpowiedź.
  • Następnie dla opcji Włączona ustaw wartość TAK.
  • Teraz możesz skonfigurować automatyczną odpowiedź.

Konfiguracja automatycznej odpowiedzi

  • Przede wszystkim możesz wybrać okres, w którym autoresponder będzie aktywny.
  • Opcja Częstość ponawiania określa, jak często nadawca wiadomości otrzyma od Ciebie automatyczną odpowiedź. Przykładowo, jeśli wybierzesz opcję „1 auto-odpowiedź na tydzień”, nadawca dostanie tylko jedną automatyczną wiadomość nawet, jeśli napisze do Ciebie kilka razy w ciągu tygodnia.
  • Nadawcy, których podasz w sekcji Biała lista nie będą otrzymywać autorespondera. W tym polu możesz wpisać adresy e-mail lub domeny nadawców.
  • W dalszej części możesz dostosować informacje na temat nadawcy, temat oraz treść.
  • Po wprowadzeniu wszystkich informacji zapisz zmiany klikając przycisk Zapisz formularz.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00