Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Jak ustawić autoresponder?
Jeśli chcesz ustawić automatyczną odpowiedź na nadsyłane wiadomości:
- zaloguj się do panelu WebAs.
- W sekcji Usługi > Poczta wybierz interesującą Cię skrzynkę
- i przejdź do zakładki Auto-odpowiedź.
- Następnie dla opcji Włączona ustaw wartość TAK.
- Teraz możesz skonfigurować automatyczną odpowiedź.
Konfiguracja automatycznej odpowiedzi
- Przede wszystkim możesz wybrać okres, w którym autoresponder będzie aktywny.
- Opcja Częstość ponawiania określa, jak często nadawca wiadomości otrzyma od Ciebie automatyczną odpowiedź. Przykładowo, jeśli wybierzesz opcję „1 auto-odpowiedź na tydzień”, nadawca dostanie tylko jedną automatyczną wiadomość nawet, jeśli napisze do Ciebie kilka razy w ciągu tygodnia.
- Nadawcy, których podasz w sekcji Biała lista nie będą otrzymywać autorespondera. W tym polu możesz wpisać adresy e-mail lub domeny nadawców.
- W dalszej części możesz dostosować informacje na temat nadawcy, temat oraz treść.
- Po wprowadzeniu wszystkich informacji zapisz zmiany klikając przycisk Zapisz formularz.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00