Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Jak dodać autoryzowany adres e-mail? (Panel Klienta)
Ze względów bezpieczeństwa prowadzimy korespondencję z naszymi Klientami tylko za pośrednictwem autoryzowanych adresów e-mail, które zostały przez nich zdefiniowane w Panelu Klienta. Jeżeli chcesz dokonać zmian na serwerze lub poprosisz nas o informacje z nim związane, będziemy mogli przyjąć zlecenie tylko wtedy, jeśli zostanie ono wysłane z autoryzowanego adresu e-mail.
- Zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
- Z menu z lewej strony wybierz opcję Ustawienia > Autoryzowane adresy
- Zostanie wyświetlona lista aktualnie dodanych adresów autoryzowanych. Aby dodać kolejny adres kliknij „Dodaj Email”.
- Następnie w polu „Adres e-mail” podaj adres, który chcesz autoryzować.
Adres główny – główny adres e-mail przypisany do konta, możesz posiadać tylko jeden główny adres autoryzowany.
Rozliczenia – adres może służyć do kontaktu z Customer Success Team.
Komunikaty – adres może służyć do kontaktu z Działem Wsparcia Technicznego.
OSTRZEŻENIE: Pamiętaj, aby adres główny był adresem właściciela konta.
- Aby potwierdzić nowy adres, należy kliknąć „Zapisz zmiany”.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00