Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Czy klient końcowy może zmienić hasło do konta FTP
Jeśli odsprzedajesz zasoby serwera wirtualnego, Twój klient końcowy może dokonać zmiany hasła do konta FTP.
- Może to zrobić w panelu administracyjnym WebAs w sekcji Konfiguracja > Ustawienia.
- Aby ustalić nowe hasło, należy podać w pierwszym polu stare hasło.
- Jeśli chcesz używać innego hasła do panelu WebAs niż do FTP, to zaznacz opcję „tak” w sekcji „Hasło do panelu WebAs”.
- Po ustaleniu hasła na dole strony zatwierdź zmiany klikając w przycisk Zapisz formularz.
Jeśli Twój klient nie ma dostępu do panelu Webas, nie zna hasła, a chce zmienić je na nowe, to zmiana musi być wykonana przez użytkownika z dostępem do konta admin – czyli przez Ciebie.
Zmiany tej możesz dokonać w panelu administracyjnym w sekcji Usługi > FTP.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00