Domena .BAR

Końcówka rozpoznawalna na całym świecie
o międzynarodowym charakterze!

Domena .BAR – podstawowe informacje

Domena .BAR jest dedykowana promocji punktów gastronomicznych. Jeśli prowadzisz restaurację lub bar, to domena nazwa-firmy.bar pomoże Ci w ściągnięciu klientów do Twojego lokalu. Co robisz, gdy szukasz miejsca na spotkanie ze znajomymi? Wpisujesz hasła w wyszukiwarce typu: restauracja miejscowość, bar miejscowość i przeglądasz strony, które się wyświetliły. Klikasz w te, które zachęcą Cię nazwą, tytułem lub opisem. Tak też postępują Twoi klienci. Widząc adres z końcówką .BAR możesz mieć pewność, że prędzej klikną w niego niż w standardowy adres .

Domena .BAR należy do grupy nowych domen, podkreślających profil działalności firmy. Jak możesz się domyślać, dobry adres WWW wpływa na zwiększenie ruchu na stronie. Firma Verisign opublikowała raport potwierdzający, że adresy internetowe zawierające w nazwie słowa kluczowe mają ponad dwukrotnie większą klikalność. Nowe domeny gwarantują jeden keywords samą końcówką. Dokładając do tego nazwę firmy otrzymujesz prosty, chwytliwy adres WWW, który jest łatwy do odszukania w sieci.

Jak wykorzystać nowe domeny?

Nowe domeny pomogą wyróżnić się Twojej stronie spośród wielu innych adresów. Jeśli otwierasz nowy lokal, zainwestuj w domenę, która przyniesie większy ruch na stronie, co przełoży się wprost na ilość klientów. Nowe domeny to nie tylko świetne rozwiązanie dla osób rozpoczynających swoją przygodę w e-biznesie. Dodatkowa domena z ciekawym adresem internetowym może pomóc w wygenerowaniu dodatkowego ruchu na głównej stronie firmowej. Ciekawy adres może stać się zalążkiem do świetnej kampanii wizerunkowej marki czy wypromowania wyjątkowej oferty. Poczytaj więcej o znaczeniu domen w branży gastronomicznej na Blogu Kei.pl.

Dla kogo domena .BAR?

Końcówka nadaje się dla:

  • Właścicieli restauracji i barów,
  • firm dostarczających wyposażenie lokali gastronomicznych,
  • krytyków tworzących blogi recenzujące punkty gastronomiczne,
  • wyszukiwarek punktów gastronomicznych.

Praktyczne porady

Pamiętaj, aby adres WWW był krótki i prosty do zapamiętania przez odbiorcę. Umożliwi mu to powrót do Twojej oferty.

Wybierając adres WWW dla swojej strony pamiętaj, że odpowiednio dobrana końcówka pomoże dotrzeć do potencjalnych klientów.

Zarejestruj z nazwą firmy więcej końcówek, aby ustrzec się przed konkurencją.

Masz już domenę? Co dalej?

Domena będąca adresem Twojej strony internetowej potrzebuje serwera, na którym będzie mogła działać. Możesz wybrać hosting współdzielony lub naszą specjalność serwery VPS lub serwery dedykowane.

Domena powinna też być zabezpieczona. Do tego celu wybierz certyfikat SSL. Będzie on szyfrował przepływ danych pomiędzy przeglądarką, na której Twój klient ogląda stronę a serwerem, na którym Twoja strona jest hostowana.