Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Brakuje mi wolnych adresów IP. Jak mogę je dokupić? (Panel Klienta)
Podczas uruchamiania adresu IP na usłudze może zdarzyć się sytuacja, że zabraknie Ci wolnych adresów IP. W poniższych krokach pokażemy Ci, jak zamówić dodatkowe adresy dla wybranej usługi.
- Jeśli po wybraniu usługi w oknie uruchamiania adresu IP pojawi się poniższy komunikat:
- z listy rozwijanej wybierz ilość adresów IP, które chcesz zamówić i kliknij opcję Wyślij.
- Potwierdź zamówienie adresów IP przez wysłanie zgłoszenia do Działu Handlowego. Przed wysłaniem upewnij się, że w zgłoszeniu jest id wybranej przez Ciebie usługi oraz pakiet adresów IP, a następnie kliknij przycisk Wyślij zgłoszenie.
- Po poprawnym dodaniu zgłoszenia zobaczysz nowe otwarte zgłoszenie na liście oraz komunikat o pomyślnym dodaniu zgłoszenia.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00