Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Jak wyłączyć adres IP? (Panel Klienta)
Adres IP uruchomiony na serwerze dedykowanym lub wirtualnym możesz wyłączyć. Zobacz jak to zrobić.
- Zaloguj się do Panelu Klienta.
- Przejdź do zakładki Usługi > Serwery dedykowane
- następnie kliknij w nazwę wybranego serwera, aby przejść do jego szczegółów.
- Poniżej informacji o serwerze dedykowanym znajdują się dwie zakładki: Zdalna kontrola i Adresy IP. Wybierz Adresy IP.
- Następnie kliknij Wyłącz przy wybranym adresie IP. Operacja ta dostępna jest tylko dla uruchomionych dodatkowych adresów IP.
- W oknie dialogowym wybierz opcję Wyłącz.
- Jeśli operacja przebiegła pomyślnie trzymasz komunikat o rozpoczęciu akcji wyłączenia adresu IP.
- W Komunikatach Panelu Klienta otrzymasz wiadomości o złożeniu zlecenia / sukcesie operacji wyłączania adresu IP.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00