Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Jak mogę zmienić swoje dane? (Panel Klienta)
W Panelu Klienta możesz zaktualizować swoje danych teleadresowe. Aby to zrobić, postępuj zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz poniżej.
1. Zaloguj się do Panelu Klienta.
2. Z menu znajdującego się z lewej strony ekranu wybierz opcję „Ustawienia”, a następnie „Twoje konto”.
3. Zostaniesz przekierowany do formularza z danymi Twojego konta. Formularz zawiera 4 sekcje:
– Dane podstawowe
WAŻNE
Zmiana danych przez Konsumenta oraz firmowych nr NIP i REGON możliwa jest tylko po dokonaniu cesji. Zobacz jak wygląda procedura cedowania.
– Adres Klienta – możesz w pełni edytować pola znajdujące się w tej sekcji oraz opcjonalnie podać inny adres do korespondencji.
– Dane kontaktowe Klienta – gdzie możesz wprowadzić dane osoby, z którą mogą kontaktować się pracownicy Kei.pl
4. Zaktualizowałeś wszystkie informacje? Zatwierdź je klikając w przycisk „Zapisz zmiany”.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00