Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Jak znaleźć archiwalne zgłoszenie? (Panel Klienta)
W każdej chwili możesz zajrzeć do historii Twojej korespondencji z Działem Wsparcia Technicznego Kei.pl.
- W pierwszej kolejności zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
- Z menu po lewej stronie ekranu wybierz opcję Zgłoszenia.
- Po prawej stronie pod polem „Szukaj” wybierz opcję Zaawansowane.
- Wybierz Status zgłoszenia jako „Zamknięty” oraz wybierz zakres czasu z jakiego zgłoszenia chcesz przeglądać. Aby wyszukać tickety kliknij „Wyszukaj„. Zostanie wyświetlona lista archiwalnych zgłoszeń.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00