Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak zamknąć nieaktualne zgłoszenie? (Panel Klienta)

Jeśli dodane przez Ciebie zgłoszenie przestało być aktualne możesz samodzielnie zamknąć je korzystając z prostej funkcji dostępnej w Panelu Klienta. Archiwizowanie rozwiązanych ticketów pozwoli Ci na zachowanie przejrzystej korespondencji, a nam ułatwi pracę.

  • Zaloguj się do Panelu Klienta.
  • Z głównego menu znajdującego po lewej stronie ekranu wybierz opcję „Zgłoszenia”. Zostaniesz przekierowany do listy zgłoszeń.
  • Na liście swoich zgłoszeń zaznacz okienka (checkboxy) przy zgłoszeniach, które są już nieaktualne i kliknij „Zamknij zgłoszenie”.
  • Zostaniesz zapytany o potwierdzenie czy na pewno chcesz zamknąć wybrane zgłoszenia. Jeśli jesteś pewien wybierz opcję „Zamknij zgłoszenie”.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00