Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak dodać nowe zgłoszenie? (Panel Klienta)

Dzięki integracji z systemem zgłoszeń możesz kontaktować się z naszym Wsparciem Technicznym z poziomu Panelu Klienta. Administratorzy są do Twojej dyspozycji 24/7 przez 365 dni w roku (a co 4 lata nawet przez 366!).

Aby wysłać nowe zgłoszenie:

  • zaloguj się do Panelu Klienta z menu po lewej stronie wybierz opcję „Zgłoszenia”.
  • Na ekranie zostanie wyświetlona historia dotychczasowych zgłoszeń. Aby dodać nowe kliknij w przycisk „Dodaj zgłoszenie”, który znajduje się tuż nad listą rozwiązanych ticketów.

PAMIĘTAJ: Aby Twoja prośba o pomoc została sprawniej obsłużona przez Dział Techniczny postaraj się zachować ciągłość korespondencji. Nie dodawaj kolejnych zgłoszeń na ten sam temat, podczas gdy poprzednie nie zostały zrealizowane.

  • Po kliknięciu „Dodaj zgłoszenie” trafisz do formularza zgłoszeniowego. Dokładne wypełnienie każdego pola przyspieszy odpowiedź ze Twoje pytanie.
    • Adresat – z listy rozwijanej wybierz dział, który powinien zająć się Twoją prośbą o pomoc np. jeśli chcesz porozmawiać o płatności za domenę skieruj swoją wiadomość do Działu Finansów, a jeżeli potrzebujesz pomocy w obsłudze autoinstalatora systemu WordPress na koncie hostingowym napisz do Działu Technicznego.
    • Tytuł – wprowadź temat hasłowo opisujący właściwą treść wiadomości.
    • Treść – postaraj się dokładnie opisać sprawę z jaką się do nas zgłaszasz. Im więcej szczegółów poznamy na początku tym szybciej będziemy mogli Ci pomóc.

SUGESTIA: Jeśli Twoje zgłoszenie dotyczy jednego z narzędzi, które udostępniamy, abyś mógł zarządzać swoją usługą załącz zrzuty ekranu. Aby dodać screen-shot skorzystaj z odnośnika „Załącz plik” znajdującego się tuż pod polem z treścią ticketu.

  • Gdy zgłoszenie jest gotowe wyślij je do nas używając przycisku „Wyślij zgłoszenie”.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00