Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Jak dodać nowe zgłoszenie? (Panel Klienta)
Dzięki integracji z systemem zgłoszeń możesz kontaktować się z naszym Wsparciem Technicznym z poziomu Panelu Klienta. Administratorzy są do Twojej dyspozycji 24/7 przez 365 dni w roku (a co 4 lata nawet przez 366!).
Aby wysłać nowe zgłoszenie:
- zaloguj się do Panelu Klienta z menu po lewej stronie wybierz opcję „Zgłoszenia”.
- Na ekranie zostanie wyświetlona historia dotychczasowych zgłoszeń. Aby dodać nowe kliknij w przycisk „Dodaj zgłoszenie”, który znajduje się tuż nad listą rozwiązanych ticketów.
PAMIĘTAJ: Aby Twoja prośba o pomoc została sprawniej obsłużona przez Dział Techniczny postaraj się zachować ciągłość korespondencji. Nie dodawaj kolejnych zgłoszeń na ten sam temat, podczas gdy poprzednie nie zostały zrealizowane.
- Po kliknięciu „Dodaj zgłoszenie” trafisz do formularza zgłoszeniowego. Dokładne wypełnienie każdego pola przyspieszy odpowiedź ze Twoje pytanie.
- Adresat – z listy rozwijanej wybierz dział, który powinien zająć się Twoją prośbą o pomoc np. jeśli chcesz porozmawiać o płatności za domenę skieruj swoją wiadomość do Działu Finansów, a jeżeli potrzebujesz pomocy w obsłudze autoinstalatora systemu WordPress na koncie hostingowym napisz do Działu Technicznego.
- Tytuł – wprowadź temat hasłowo opisujący właściwą treść wiadomości.
- Treść – postaraj się dokładnie opisać sprawę z jaką się do nas zgłaszasz. Im więcej szczegółów poznamy na początku tym szybciej będziemy mogli Ci pomóc.
SUGESTIA: Jeśli Twoje zgłoszenie dotyczy jednego z narzędzi, które udostępniamy, abyś mógł zarządzać swoją usługą załącz zrzuty ekranu. Aby dodać screen-shot skorzystaj z odnośnika „Załącz plik” znajdującego się tuż pod polem z treścią ticketu.
- Gdy zgłoszenie jest gotowe wyślij je do nas używając przycisku „Wyślij zgłoszenie”.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00