Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Jak zmienić hasło do Panelu Klienta? (Panel Klienta)
Aby zmienić swoje hasło do Panelu Klienta:
- zaloguj się do Panelu Klienta
- i przejdź do menu Ustawienia > Zmiana hasła.
Nowe hasło powinno składać się z minimum 6 znaków, w tym jednej cyfry i znaku specjalnego.
Jeśli nie pamiętasz swojego hasła skorzystaj z opcji odzyskania hasła.
SUGESTIA
Konstruując swoje hasło pamiętaj o tym, że do dyspozycji masz ponad 200 znaków z kodu ASCII! Nie ograniczaj się więc tylko do 26 małych liter alfabetu łacińskiego – dodaj do niego również cyfry, znaki specjalne, zastosuj duże litery. Dzięki temu, osobie postronnej, trudniej będzie je złamać.
W sprawdzeniu czy Twoje hasło jest wystarczająco dobre pomoże Ci pasek siły hasła, który zmienia kolor w zależności od tego jak skomplikowany jest wprowadzony ciąg znaków:
- Czerwony – hasło jest zbyt słabe, aby skutecznie chroniło dostęp do Twojego Panelu Klienta. Wymyśl inne.
- Pomarańczowy – hasło jest całkiem dobre, ale możesz utworzyć jeszcze mocniejsze.
- Zielony kolor – udało Ci się stworzyć bardzo mocne hasło. Gratulacje!
Aby zatwierdzić nowe hasło należy kliknąć „Zapisz zmiany”.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00