Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak zmienić hasło do Panelu Klienta? (Panel Klienta)

Aby zmienić swoje hasło do Panelu Klienta:

  • zaloguj się do Panelu Klienta
  • i przejdź do menu Ustawienia > Zmiana hasła.

Nowe hasło powinno składać się z minimum 6 znaków, w tym jednej cyfry i znaku specjalnego.

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła skorzystaj z opcji odzyskania hasła.

SUGESTIA

Konstruując swoje hasło pamiętaj o tym, że do dyspozycji masz ponad 200 znaków z kodu ASCII! Nie ograniczaj się więc tylko do 26 małych liter alfabetu łacińskiego – dodaj do niego również cyfry, znaki specjalne, zastosuj duże litery. Dzięki temu, osobie postronnej, trudniej będzie je złamać.

W sprawdzeniu czy Twoje hasło jest wystarczająco dobre pomoże Ci pasek siły hasła, który zmienia kolor w zależności od tego jak skomplikowany jest wprowadzony ciąg znaków:

  • Czerwony – hasło jest zbyt słabe, aby skutecznie chroniło dostęp do Twojego Panelu Klienta. Wymyśl inne.
  • Pomarańczowy – hasło jest całkiem dobre, ale możesz utworzyć jeszcze mocniejsze.
  • Zielony kolor – udało Ci się stworzyć bardzo mocne hasło. Gratulacje!

Aby zatwierdzić nowe hasło należy kliknąć „Zapisz zmiany”.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00