Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Jak odzyskać hasło do Panelu Klienta? (Panel Klienta)
Każdy z Klientów Kei.pl posiada dostęp do Panelu Klienta, z poziomu którego można zalogować się do usług hostingowych.
- Aby zalogować się do Panelu Klienta Kei wejdź na stronę i podaj swój e-mail lub ID Klienta i hasło. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”. Do przejścia procedury niezbędna jest znajomość swojego ID Klienta Kei.pl oraz dostęp do głównego autoryzowanego adresu e-mail.
- Jeśli nie pamiętasz swojego ID Klienta wyślij zlecenie jego przypomnienia na bok@kei.pl z autoryzowanego adresu e-mail.
- Jeżeli nie pamiętasz swojego głównego autoryzowanego adresu e-mail skorzystaj ze specjalnie przygotowanego wniosku.
- Podaj swój główny adres e-mail przypisany do usługi lub swój ID klienta. W polu „Przepisz kod z obrazka” wpisz tekst widoczny na obrazku. Jeśli tekst z obrazka jest nieczytelny możesz wygenerować inny klikając ikonę „Odśwież”. Po wypełnieniu niezbędnych pól kliknij „Odzyskaj”.
- Na Twój adres e-mail zostanie wysłany link z formularzem służącym do zmiany hasła. Zaloguj się do swojej skrzynki pocztowej i kliknij w link otrzymany w wiadomości.
- Podaj dwukrotnie nowe hasło i kliknij „Zaloguj się”. Twoje hasło zostanie zmienione i zostaniesz automatycznie zalogowany do swojego Panelu Klienta.
- Od tej pory loguj się do panelu podając nowe hasło.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00