Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Pierwsze logowanie do panelu Webas oraz ustawienie hasła
Informacje w tym artykule pomogą Państwu w:
- podstawowym zapoznaniu się z Panelem Klienta w KEI.PL
- podstawowym zapoznaniu się z Panelem WebAs
- ustaleniu hasła do Panelu WebAs
- wykorzystaniu hasła do Panelu WebAs do innych usług
Panel Klienta
Przeznaczeniem tego panelu jest obsługa wszystkich usług posiadanych w KEI.PL. Panel Klienta to przede wszystkim:
- informacje związane z danymi Abonenta takimi jak adres, numer telefonu, adresy autoryzowane,
- daje możliwość opłacenia faktur (ich podgląd),
- pozwala zmienić dane Abonenta,
- pozwala zakup nowych usług,
- możliwość zalogowania się do innych paneli w KEI.PL mających charakter zdecydowanie bardziej techniczny i konfiguracyjny samych usług (WebAs, Panel Domen).
UWAGA!
Dane dostępowe do Panelu Klienta zawsze są podawane w wiadomości e-mail wysyłanej do Klienta zaraz po założeniu usługi. Taka wiadomość zawiera ID Klienta, hasło podaje się, wcześniej, w formularzu zamówienia.
Panel WebAs
Przeznaczeniem tego panelu jest kompleksowa obsługa usług hostingowych. Przykładowe możliwości:
- dodawanie konta FTP do usługi hostingowej,
- dodawanie domeny do usługi,
- dodawanie skrzynek pocztowych w danej domenie,
- pobranie logów usług
UWAGA!
Dane do logowania do Panelu WebAs nie są tożsame z danymi do panelu Panelu Klienta. Zawsze pierwsze logowanie do Panelu WebAs odbywa się właśnie przez Panel Klienta. Przy pierwszym logowaniu do WebAs należy zdefiniować hasła do tego panelu o czym poniżej.
Pierwsze ustalenia hasła do Panelu WebAs (dotyczy pakietów hostingowych i serwerów wirtualnych)
- Aby zmienić hasło do panelu Webas proszę zalogować się do Panelu Klienta przechodząc do (https://panel.kei.pl/) oraz posłużyć się ID Klienta (kod składający się z sześciu cyfr) lub autoryzowanym adresem e-mail (proszę się upewnić, że znajdują się Państwo w zakładce „Panel Klienta”). Hasło zdefiniowaliście Państwo przy formularzu rejestracyjnym przy zakładaniu usługi.
- W zakładce Usługi proszę odnaleźć rozpatrywaną usługę. W poniższym przypadku kliknięcie w „Zaloguj” spowoduje przejście do panelu WebAs.
Uwaga!
Panel WebAs otwiera się w nowym oknie. Niektóre przeglądarki mogą blokować wyskakujące okienka. Aby możliwe było wejście do WebAs należy zezwolić na otwieranie wyskakujących okienek.
- W panelu WebAs proszę przejść do zakładki Konfiguracja > Ustawienia.
- Otworzy się Państwu okno konfiguracyjne Panelu WebAs w którym można zdefiniować hasło do FTP
Uwaga!
Proszę zwrócić uwagę, że definiowane jest hasło konta FTP. Nie mniej jednak w sekcji „Hasło do panelu WebAs” ma wyłączoną opcję „Aktywne osobne hasło” co wiąże się z tym, że hasła do FTP i WebAs są tożsame.
- Sposoby logowania do panelu WebAs:
– poprzez Panel Klienta wchodząc na p(nie trzeba wprowadzać loginu ani hasła).
– poprzez wywołanie panelu przez przeglądarkę: np. http://webas.twojadomena.pl
polem „Użytkownik” w przypadku hostingu jest nazwa konta np. w przypadku nazwy konta kowalski.kei.pl, użytkownikiem będzie „kowalski”. dla platform VPS loginem administratorskim będzie „admin”.
– poprzez przejście do Panelu i wybraniu zakładki WebAs
Login: nazwa konta np. w przypadku nazwy konta kowalski.kei.pl loginem jest „kowalski”
Hasło: zdefiniowane wcześniej w WebAs
Domena: standardowo kowalski.kei.pl
Wykorzystanie hasła do Panelu WebAs może posłużyć do innych usług:
- do SSH jeżeli opcja jest aktywna,
- konto FTP (o ile nie ustawiono inaczej)
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00