Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Blokada adresu IP w sieci Kei.pl
W celu zwiększania poziomu bezpieczeństwa danych zamieszczanych na serwerach Kei.pl, wdrożyliśmy mechanizm blokowania ataków typu brute-force. Działanie mechanizmu polega na monitorowaniu ilości błędnych prób logowania (SSH, FTP, POP3, IMAP, SMTP) w całej sieci Kei.pl. Po przekroczeniu dopuszczalnego dziennego limitu, adres IP napastnika jest blokowany na głównym firewallu.
Tego typu konfiguracja bardzo skutecznie blokuje próby odgadywania haseł przez automaty, natomiast ogranicza przypadki zablokowania IP zwykłego użytkownika.
Jak sprawdzić czy IP jest zablokowany?
W przypadku serwerów wirtualnych oraz dedykowanych możesz sprawdzić czy dany adres IP jest blokowany. W tym celu:
- Zaloguj się do panelu administracyjnego WebAs.
- W lewym menu wybierz pozycję Bezpieczeństwo > Firewall.
- Przejdź do zakładki Zablokowane IP > Systemowe.
- Jeśli następowały błędne próby logowania wyłącznie do tego serwera, adres IP pojawi się na liście. Wtedy możesz go odblokować lub usunąć.
- Jeśli lista jest pusta, kliknij w link Sprawdź adres IP. Pozwoli to na określenie, czy adres IP został zablokowany na innym serwerze. W takim przypadku odblokowanie i określenie przyczyny blokady następuje po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta (bok@kei.pl).
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00