Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Odzyskiwanie danych dostępowych (Panel Klienta)
Zastanawiasz się, jak odzyskać dane dostępu do panelu w przypadku zagubienia danych autoryzacyjnych? Zobacz jak to zrobić.
Odzyskanie ID Klienta
- W celu odzyskania ID musisz z autoryzowanego adresu e-mail wysłać wiadomość na adres bok@kei.pl z prośbą o udostępnienie numeru ID.
Odzyskanie hasła Klienta
- Aby odzyskać hasło, przejdź do okna logowania do Panelu Klienta i kliknij w link Przypomnij hasło.
- Następnie podaj ID klienta (numer nadawany przy rejestracji konta) lub podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji.
- Wpisz kod z obrazka i kliknij opcję Odzyskaj.
Odzyskanie ID oraz hasła
W przypadku, gdy nie pamiętasz zarówno numeru ID, jak i nie masz dostępu do autoryzowanego adresu e-mail, musisz rozpocząć procedurę jego zmiany. W tym celu należy:
- Pobrać wniosek o zmianę autoryzowanego adresu e-mail.
- Pobrany wniosek starannie wypełnij – najlepiej drukowanymi literami.
- Opieczętuj i podpisz wniosek, a następnie zeskanuj i prześlij na adres cst@kei.pl
WAŻNE
W przypadku osób prawnych wraz z wnioskiem musisz przesłać skan KRS.
- Po otrzymaniu wymaganych dokumentów nasz pracownik telefonicznie skontaktuje się z Tobą w celu weryfikacji danych.
- Po prawidłowej weryfikacji Twój autoryzowany e-mail zostanie zmieniony.
- Po odzyskaniu dostępu do autoryzowanego adresu e-mail, możesz odzyskać ID i hasło zgodnie z procedurą opisaną na początku tego artykułu.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00