Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Nie mogę dodać domeny do DNS-ów
Jeśli podczas dodawania domeny pojawił się błąd widoczny poniżej:
oznacza to, że domena jest już dodana do serwera DNS na innej usłudze w Kei.pl.
W takim przypadku należy ją zaimportować kodem transferowym. Kod transferowy jest dostępny w panelu WebAs usługi, dla której domena jest aktualnie dodana w DNS.
- Po zalogowaniu się do panelu
- przejdź do sekcji Usługi > DNS.
- Z listy domen wybierz daną domenę i kliknij w nią.
- Na kolejnym ekranie, w sekcji Dane podstawowe, znajdziesz Kod DNS, który należy skopiować.
- Kod należy wkleić w panelu WebAs docelowej usługi. W zakładce Usługi > DNS kliknij opcję Importuj.
- Podaj nazwę domeny, wybierz konto FTP, wklej Kod DNS i kliknij Importuj konfigurację.
- Udany import zakończy się komunikatem:
Jeśli nie masz dostępu panelu WebAs w którym dodana jest domena, którą chcesz przenieść, skontaktuj się z obsługa techniczną kei.pl z autoryzowanego adresu e-mail dla usługi, do której aktualnie dodana jest domena.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00