Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Co to jest adres autoryzowany, gdzie go mogę ustawić? (Panel Klienta)
Ze względów bezpieczeństwa prowadzimy korespondencję z naszymi Klientami tylko za pośrednictwem autoryzowanych adresów e-mail, które zostały przez nich zdefiniowane w Panelu Klienta (opcja „Moje dane„).
Jeżeli chcesz dokonać zmian na serwerze lub poprosisz nas o informacje z nim związane, będziemy mogli przyjąć zlecenie tylko wtedy, jeśli zostanie ono wysłane z autoryzowanego adresu e-mail.
Dodanie adresu autoryzowanego
Aby zmienić bądź dodać kolejny adres autoryzowany
- zaloguj się do panelu klienta
- i w menu przejdź do zakładki Ustawienia > Autoryzowane adresy.
- Na liście znajdują się autoryzowane adresy e-mail. Możesz edytować ustawienia wybranego adresu lub dodać kolejny adres klikając opcję „Dodaj E-mail„. W edycji możesz ustalić czy adres ma być główmy adresem do Twojej usługi oraz czy mają być na ten adres wysyłane informacje dotyczące rozliczeń i spraw technicznych.
- Po wybraniu opcji kliknij „Zapisz zmiany„.
Pamiętaj, tylko jeden z autoryzowanych adresów może być głównym adresem autoryzowanym. Jeśli zmienić w edycji adresu tę opcję, poprzedni adres przestanie być głównym adresem.
Dostęp do głównego adresu autoryzowanego, jest niezbędny w procesie odzyskiwania dostępu do Panelu Klienta po utracie hasła.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00