Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Straciłem dane na komputerze osobistym, czy mogę odzyskać pocztę z backupu?
Nasz backup wykonywany jest każdego dnia w godzinach nocnych (około 1:00 – 6:00) i zawiera pliki (e-maile), które znajdowały się w skrzynce pocztowej w momencie wykonywania backupu. Jeżeli na danym koncie e-mail w programie pocztowym była włączona opcja pozostawiania kopii wiadomości na serwerze, to można całkowicie odzyskać pocztę. Jednak jeżeli funkcja ta nie była aktywna, wszystkie maile po pobraniu przez program pocztowy są kasowane z serwera. W tym przypadku odzyskane mogą być wyłącznie te pliki (e-maile), które znajdowały się na koncie e-mail w momencie wykonywania backupu.
GWARANCJA
Gwarantujemy kopię zapasową danych, które znajdują się na serwerze w momencie wykonywania backupu do trzech dni wstecz.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00