Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Co się stanie jeśli przekroczę powierzchnię właściwą dla serwera?
Konsekwencje przekroczenia limitu powierzchni są różne, w zależności od tego, z jakiej usługi korzystasz.
Usługi hostingowe i serwery wirtualne
Jeśli Twoja usługa przekroczy limit przydzielonej powierzchni dyskowej, otrzymasz powiadomienie na autoryzowany adres e-mail.
Ilość zajętej przestrzeni dyskowej w Twojej usłudze możesz śledzić w panelu WebAs na pierwszej stronie, w zakładce Start.
Szczegółowe informacje w usłudze hostingowej znajdziesz w zakładce Usługi > FTP > Parametry konta.
Serwery dedykowane
Po przekroczeniu powierzchni serwera administrator Kei.pl otrzymuje informację o aktualnej zajętości i przesyła ją do Ciebie. Możesz zdecydować, czy to przekroczenie jest konieczne i czy decydujesz się na zmianę opcji serwera z większą powierzchnią. Jeśli nie, należy usunąć zbędne pliki z serwera tak, aby zmieścić się w przyznanej objętości. Ta procedura dotyczy też poczty i kont FTP.
Możesz monitorować poziom zajętości przestrzeni dyskowej w swojej usłudze serwera dedykowanego w Panelu Klienta.
- Przejdź do Panelu Klienta i zaloguj się,
- następnie przejdź do zakładki Usługi > Serwery dedykowane.
- Następnie kliknij wykres w sekcji Statystyki lub pod ikoną koła zębatego wybierz opcję Monitoring
- i najedź kursorem na wykres „zajętość partycji vservers„.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00