Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Co się stanie jeśli przekroczę powierzchnię właściwą dla serwera?

Konsekwencje przekroczenia limitu powierzchni są różne, w zależności od tego, z jakiej usługi korzystasz. 

Usługi hostingowe i serwery wirtualne

Jeśli Twoja usługa przekroczy limit przydzielonej powierzchni dyskowej, otrzymasz powiadomienie na autoryzowany adres e-mail.

Ilość zajętej przestrzeni dyskowej w Twojej usłudze możesz śledzić w panelu WebAs na pierwszej stronie, w zakładce Start.

Szczegółowe informacje w usłudze hostingowej znajdziesz w zakładce Usługi > FTP > Parametry konta

Serwery dedykowane

Po przekroczeniu powierzchni serwera administrator Kei.pl otrzymuje informację o aktualnej zajętości i przesyła ją do Ciebie. Możesz zdecydować, czy to przekroczenie jest konieczne i czy decydujesz się na zmianę opcji serwera z większą powierzchnią. Jeśli nie, należy usunąć zbędne pliki z serwera tak, aby zmieścić się w przyznanej objętości. Ta procedura dotyczy też poczty i kont FTP.

Możesz monitorować poziom zajętości przestrzeni dyskowej w swojej usłudze serwera dedykowanego w Panelu Klienta.

  • Przejdź do Panelu Klienta i zaloguj się,
  • następnie przejdź do zakładki Usługi > Serwery dedykowane.
  • Następnie kliknij wykres w sekcji Statystyki lub pod ikoną koła zębatego wybierz opcję Monitoring 
  • i najedź kursorem na wykres „zajętość partycji vservers„.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00