Dobry adres WWW – jaki powinien być?
Domena internetowa to integralna część każdej strony WWW. Na jej powodzenie składa się kilka ważnych elementów, m.in. dobra nazwa WWW. Dobry adres internetowy – powinien być:
- Krótki – czyli taki, który wpada w oko, szybko można go zapisać i od razu mówi odbiorcy, czym dana firma się zajmuje, jakie oferuje produkty i którą branżę reprezentuje.
- Łatwy do zapamiętania – prosta nazwa WWW to podstawa dobrego adresu. Im łatwiejszy będzie do zapamiętania tym większe prawdopodobieństwo, że użytkownicy częściej będą powracali na stronę.
- Atrakcyjny – ładnie brzmiąca domena również może się okazać pomocna w przyciągnięciu uwagi zainteresowanych. Nazwa wywołująca pozytywne skojarzenia pozwala się łatwiej zapamiętać i przełożyć na osiągane przez markę wyniki.
- Oryginalny – niebanalna nazwa umożliwi wyróżnienie się na tle konkurencji i przyciągnie nowych odbiorców. Dzięki szerokiemu wyborowi nowych domen każdy przedsiębiorąca może wykazać się pomysłowością i stworzyć idealną nazwę dla swojej działalności.
- Chwytliwy – intrygujący adres domeny zainteresuje użytkownika i skłoni go do wejścia na daną stronę internetową. Nowe domeny także w tym przypadku znajdą zastosowanie. Sprawdź jak wykorzystać nowe domeny, aby Twój adres był ciekawy i zwracał na siebie uwagę.