E-commerce w najlepszym wydaniu. XIII Targi eHandlu w Warszawie

Hosting

E-commerce w najlepszym wydaniu. XIII Targi eHandlu w Warszawie

Katarzyna Węgiel

Największa impreza e-commerce w Polsce już za nami. Zapraszamy na fotorelację z tego wydarzenia. XIII edycja Targów eHandlu miała miejsce 8 listopada 2017 roku w Warszawie. Hala EXPO XXI ugościła ponad 130 wystawców, w trakcie całego wydarzenia odbyły się 24 prelekcje, a przez cały dzień targi odwiedziło około 5000 osób. Był to rekord frekwencji spośród wszystkich dotychczasowych edycji. 

targi eHandlu
stoisko kei.pl na targach eHandlu
kei.pl na targach eHandlu
targieHandlu
rozmowa z uczestnikami targów ehandlu
targi eHandlu

O 11:35 w sali B dyrektor pionu biznesu Kei.pl Grzegorz Pawelec wygłosił prelekcję pt. Black Friday. Chwila grozy dla serwera. Uczestnicy mogli posłuchać o idei czarnopiątkowych wyprzedaży a także dowiedzieć się więcej na temat genezy zjawiska. Prelegent przedstawił  najczarniejszą stronę Black Friday i podsumował chaos jaki rodzi się w czasie 90% obniżek.  Prelekcja oprócz podstawowych informacji zawierała także zbiór wskazówek, odnośnie tego jak każdy e-sprzedawca może wizerunkowo wykorzystać potencjał Black Friday. Prezentacja skupiła się na tym w jaki sposób przygotować sklep od strony technicznej (parametry serwera, kod strony). Celem całego wystąpienia było uczulenie odbiorców na fakt, że planowanie dużych akcji marketingowych z pominięciem odpowiedniego przygotowania infrastruktury niesie ze sobą ryzyko strat finansowych i wizerunkowych.

targi eHandlu Kei
Wystąpienie Grzegorza Pawelca z kei.pl na targach ehandlu
targi eHandlu
Prelekcja Black Friday. Chwila grozy dla serwera. 503 – Service Unavailable. XIII Targi eHandlu, 8 listopada 2017 Warszawa
Prezentacja Grzegorza Pawelca z kei.pl podczas targów ehandlu

Wszyscy uczestnicy prelekcji otrzymali pendriva z raportem przygotowanym przez zespół Kei.pl. Raport jest obszernym uzupełnieniem prelekcji oraz analizą danych zebranych przez specjalistów z Centrum Danych Kei.pl. Badanie na przykładzie transferu obrazuje jak akcje promocyjne wpływają na funkcjonowanie strony WWW oraz samego serwera, na którym opiera się witryna. Analiza 500 e-commercowych klientów pokazała korelacje pomiędzy odwiedzinami na stronie a wzrostem transferu. Zestawienia i porównania w poszczególnych branżach pokazały jaki potencjał marketingowy wnoszą globalne akcje marketingowe. To szansa dla każdej, nawet niszowej branży.

Raport Black Friday. Możliwości i zagrożenia

Więc na ten temat w raporcie „Black Friday. Możliwości i zagrożenia”:

wywiad z Grzegorzem Pawelcem, kei.pl
Targi eHandlu i kei.pl
Konrad Zach w rozmowie z dyrektorem pionu biznesu Kei.pl Grzegorzem Pawelcem
targi eHandlu
targi EHandlu
konkurs zorganizowany przez kei.pl na targach ehandlu
targi eHandlu

Dziękujemy wszystkim za miłe spotkania, inspirujące rozmowy i obiecujące kontakty biznesowe.
Zapraszamy do dalszych negocjacji poprzez kontakt na cst@kei.pl. Dla osób z którymi mieliśmy szansę spotkać się na targach przewidujemy specjalne rabaty.

Zachęcamy do spotkań w kolejnej edycji wydarzenia 🙂

Bez serwera nie ma e-commerce bohatera! 

Jak podobał Ci się ten artykuł?
5
Liczba ocen: 2
E-commerce w najlepszym wydaniu. XIII Targi eHandlu w Warszawie

Katarzyna Węgiel

Pasjonatka i praktyk działań inbound marketing. Testerka nowych rozwiązań pozycjonujących markę w umyśle klienta. Łączę teorię z praktyką. Wykorzystuję social media do efektywnego budowania relacji z klientem. Na co dzień zajmuję się kreowaniem wizerunku i świadomości marki w komunikacji on i off –line.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *