Efektywne Zarządzanie
i Administracja Serwerami
Zarządzanie i administracja serwerami to usługa polegająca na powierzeniu
opieki nad całą Twoją infrastrukturą (systemem, sprzętem, oprogramowaniem).
Na czym polega administracja i zarządzanie serwerem
Powierzając nam opiekę nad infrastrukturą, zyskujesz komfort działania i bezpieczeństwo pracy. Ty rozwijasz swoją obecność online, a my dbamy o jej pełną dostępność i widoczność w sieci. Administratorzy zarządzając Twoją infrastrukturą opiekują się i pomagają w przypadku niespodziewanych błędów, administrują na co dzień pracą maszyny, przeprowadzają aktualizacje oraz doradzają w zakresie jej funkcjonowania i rozwoju.
Aktualizacje
Zadbamy o to aby Twój system i aplikacje były aktualne poprzez cykliczną aktualizuję pakietów systemowe oraz aplikacji zainstalowanych na serwerze w oparciu o ich oficjalne repozytoria.
Monitoring
Przeprowadzamy wszystkie niezbędne aktualizację, dla lepszego komfortu Twojej pracy w trybie ciągłym i w czasie rzeczywistym monitorować Twoje usługi i na bieżąco widzieć takie parametry jak: wykorzystanie RAM i procesora, zajętość dysków, stan macierzy dyskowej (RAID), usługi HTTP, FTP, SSH, MySQL, PostgreSQL, E-MAIL, czas odpowiedzi aplikacji.
Bezpieczeństwo
Instalujemy wymagane poprawki bezpieczeństwa, konfigurując odpowiednio dostęp do serwera, konfigurując firewall oraz VPN, cyklicznie skanując serwer antywirusowo.
Backup
Wdrożymy dla Ciebie i przeprowadzamy cyklicznie backup całego serwera (plików i baz danych) Standardowo kopie zapasowe wykonywane są 1 x na dobę i przechowywane do 30 dni wstecz. Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego harmonogramu backupu.
Dlaczego warto wybrać usługę zarządzania serwerem?
Doświadczenie
Znalezienie odpowiedniego personelu z wymaganymi kwalifikacjami do różnych zadań związanych z zarządzaniem serwerem może być trudne. W Kei.pl od ponad 20 lat grupa specjalistów pracuje na Twój sukces.
Koszty
Wiele usług zarządzania serwerami jest opartych na abonamencie miesięcznym, który jest stosunkowo tańszym rozwiązaniem niż zatrudnianie dedykowanej osoby tylko do opieki nad infrastrukturą.
Wsparcie
Wsparcie telefoniczne lub konsultacja online 24/7/365 z gwarantowanym czasem reakcji jest najważniejszą korzyścią oferowaną przez usługę zarządzania serwerami.
Bezpieczeństwo
Dbamy o cykliczne aktualizacje, backupy oraz zabezpieczenia. Wdrażamy najlepsze praktyki branżowe, aby uchronić serwer przed wykorzystaniem luk w zabezpieczeniach i ewentualnymi atakami.
Backup
Backupy i ich odzyskiwanie to kolejny ważny aspekt, którym się zajmujemy. Konfigurujemy niezawodne kopie zapasowe, testujemy je pod kątem integralności, a w przypadku awarii systemu odzyskujemy dane.
Elastyczność
Stały abonament za utrzymanie i aktualizacje według ustalonego harmonogramu z możliwością dopasowania godzin pracy administratorów według aktualnych potrzeb w przypadku prac dodatkowych.
Cennik planów wsparcia
Zobacz, jakie usługi zawierają poszczególne plany administracji serwerem i wybierz najlepszy.
Up | Go | Fly | Sky | |
---|---|---|---|---|
229
00
/mc
281
67
/mc
|
349
00
/mc
429
27
/mc
|
599
00
/mc
736
77
/mc
|
799
00
/mc
982
77
/mc
| |
Czas reakcji na zgłoszenia serwisowe Dotyczy zgłoszeń w przypadku awarii | do 2h | do 1h | do 15 min | do 15 min |
Powierzchnia na kopie zapasowe | 500 GB | 1000 GB | 2000 GB | 3000 GB |
Przeszukanie i analiza logów | do 7 dni | do 60 dni | do 180 dni | do 360 dni |
Aktualizacje systemowe | tak | tak | tak | tak |
Monitoring działania serwera | tak | tak | tak | tak |
Kopie zapasowe do 28 dni | - | tak | tak | tak |
Wsparcie telefoniczne VIP Hotline | - | - | tak | tak |
Dedykowany opiekun klienta | - | - | tak | tak |
Przechowywanie kopii zapasowej w innej lokalizacji | - | - | tak | tak |
Monitoring zasilania i sieci 24/7 | tak | tak | tak | tak |
Monitoring warunków środowiskowych | tak | tak | tak | tak |
Strona statusowa w razie awarii | tak | tak | tak | tak |
Powiadomienia techniczne sms/mail | tak | tak | tak | tak |
Monitoring działania macierzy RAID | tak | tak | tak | tak |
Wymiana dysku w razie awarii nośnika w RAID bez konieczności zgłoszenia | tak | tak | tak | tak |
Zapewnienie sprzętu zastępczego w razie awarii | tak | tak | tak | tak |
Zapobieganie atakom DDoS | tak | tak | tak | tak |
Onboarding - początkowe szkolenie indywidualne | tak | tak | tak | tak |
Aktualizowanie systemu pocztowego (reguły filtrowania, antywirusy, antyspam) | tak | tak | tak | tak |
Stałe aktualizowanie aplikacji LAMP | tak | tak | tak | tak |
Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania | - | tak | tak | tak |
Utrzymanie środowisk zgodnie z katalogiem | - | tak | tak | tak |
Analiza ruchu sieciowego na żądanie | - | - | tak | tak |
Skanowanie antywirusowe aplikacji klienta na żądanie | - | - | tak | tak |
Bezpłatne udostępnienie logów na żądanie | tak (do 7 dni) | tak (do 60 dni) | tak (do 180 dni) | tak (do 360 dni) |
Wykonanie codziennie kopii zapasowej poczty, plików www oraz baz danych | tak | tak | tak | tak |
Przechowywanie kopii zapasowych do 7 dni wstecz na zewn. urządzeniu | tak | tak | tak | tak |
Konsultacje techniczne na życzenie | 0h | 1h | 2h | 4h |
Limit pracy administratora na sprawy nieobjęte pakietem (/m-c) | 0h | 30 min | 1h | 3h |
Gwarantowana gotowość do podejmowania reakcji pon-pt 8-17 | tak | tak | tak | tak |
Gwarantowana gotowość do podejmowania reakcji 24/7 | - | tak | tak | tak |
Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń | - | - | tak | tak |
In | Up | Go | Fly | |
---|---|---|---|---|
0
00
/zł
0
00
/zł
|
79
00
/mc
97
17
/mc
|
149
00
/mc
183
27
/mc
|
249
00
/mc
306
27
/mc
| |
Czas reakcji na zgłoszenia serwisowe Dotyczy zgłoszeń w przypadku awarii | do 4h | do 2h | do 1h | do 15 min |
Przeszukanie i analiza logów | - | do 7 dni | do 60 dni | do 180 dni |
Aktualizacje systemowe | tak | tak | tak | tak |
Monitoring www, MySQL, poczty | tak | tak | tak | tak |
Kopie zapasowe do 28 dni | - | - | tak | tak |
Wsparcie telefoniczne VIP Hotline | - | - | - | tak |
Przechowywanie kopii zapasowej w innej lokalizacji | - | - | - | tak |
Monitoring zasilania i sieci 24/7 | tak | tak | tak | tak |
Monitoring warunków środowiskowych | tak | tak | tak | tak |
Strona statusowa w razie awarii | tak | tak | tak | tak |
Powiadomienia techniczne sms/mail | tak | tak | tak | tak |
Zapobieganie atakom DDoS | - | tak | tak | tak |
Onboarding - początkowe szkolenie indywidualne | - | tak | tak | tak |
Aktualizowanie systemu pocztowego (reguły filtrowania, antywirusy, antyspam) | tak | tak | tak | tak |
Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania | - | - | tak | tak |
Analiza ruchu sieciowego na żądanie | - | - | - | tak |
Skanowanie antywirusowe aplikacji klienta na żądanie | - | - | - | tak |
Bezpłatne udostępnienie logów na żądanie | - | - | tak (do 60 dni) | tak (do 180 dni) |
Wykonanie codziennie kopii zapasowej poczty, plików www oraz baz danych | tak | tak | tak | tak |
Przechowywanie kopii zapasowych do 7 dni wstecz na zewn. urządzeniu | tak | tak | tak | tak |
Przechowywanie kopii zapasowych do 28 dni wstecz na zewn. urządzeniu | - | - | tak | tak |
Konsultacje techniczne na życzenie | 0h | 0h | 30 min | 1h |
Limit pracy administratora na sprawy nieobjęte pakietem (/m-c) | 0h | 0h | 0h | 30 min |
Gwarantowana gotowość do podejmowania reakcji pon-pt 8-17 | tak | tak | tak | tak |
Gwarantowana gotowość do podejmowania reakcji 24/7 | - | - | tak | tak |
Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń | - | - | - | tak |
Zamów w 3 prostych krokach
Krok 1
Twoje oczekiwania są dla nas punktem odniesienia. Opowiedz nam o swoich wymaganiach, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę, która pozwoli wykorzystać potencjał obecności Twojej marki online.
Krok 2
Razem z Tobą określamy zakres zarządzania serwerem i zakres opieki administracyjnej, której oczekujesz. Określamy również maksymalny czas naszej reakcji na zgłoszenie.
Krok 3
Przekazujesz nam dostępy administracyjne, a my robimy resztę. Przejmujemy pieczę nad Twoim sprzętem. Jednocześnie zyskujesz pełen dostęp i informację o funkcjonowaniu Twojej infrastruktury.
Zapytaj o ofertę
Zaufali nam
Poczytaj więcej na naszym blogu
-
Niezawodny dostawca hostingu, po czym go poznać?
Rynek usług hostingowych prężnie się rozwija. Na rynku znajdziemy szereg ofert, ale coraz trudniej odnaleźć rzetelnego usługodawcę. Jak go wybrać?
-
Profesjonalne Centrum Danych – wszystko, o czym musisz wiedzieć
Profesjonalne centrum danych – jak działa i jakie usługi świadczy? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.
FAQ – Administracja
Usługa zarządzania i administracji serwerem polega na przekazaniu nam czynności związanych z funkcjonowaniem Twojej infrastruktury. Powierzając nam opiekę nad swoim serwerem, zyskujesz oszczędność czasu, komfort działania i niezawodne wsparcie.
Nasi administratorzy zarządzają Twoją infrastrukturą niezależnie od miejsca lokalizacji Twojego serwera. Sprawujemy pełną opiekę i niezbędną pomoc w przypadku niespodziewanych awarii.
Usługa zarządzania i administracji serwerem skierowana jest dla firm, chcących skupić swoją uwagę na rozwoju biznesu i poszukujących uniezależnienia się od działalności technicznej. To oferta przeznaczona dla osób poszukujących wsparcia i zarządzania w ramach obecnej infrastruktury.
Tak, usługa administracji i zarządzania serwerem jest przeznaczona dla wszystkich chcących skupić się na działalności biznesowej – bez względu na lokalizację Twojej infrastruktury.
Zakres prac wykonywanych przez administratorów jest określany indywidualnie z Klientem. Podczas audytu środowiska i potrzeb, opracowujemy we współpracy z Klientem dedykowany program prac.