Hosting, Serwery VPS
Integracja WooCommerce z Google Zakupy prosta jak nigdy dotąd
Co znajdziesz w tym artykule:
Integracja Google Zakupy z WooCommerce, stała się prosta jak instalacja wtyczki w WordPressie. Dotarcie do większej liczby odbiorców w usługach Google dla ponad 4 milionów firm korzystających z WooCommerce jest na wyciągnięcie ręki.
Plan współpracy pomiędzy Google a WooCommerce, ogłoszono podczas Google Marketing Live (2021). A już od 9 czerwca użytkownicy na całym świecie mogą pobierać bezpłatną wtyczkę Google Listings & Ads. Integracja umożliwia użytkownikom WooCommerce wyświetlanie swoich zasobów i produktów w usługach Google za darmo. Przynajmniej w niektórych usługach.
Sprzedawcy WooCommerce mogą przesyłać swoje produkty do Google, tworzyć bezpłatne listowania i kampanie reklamowe oraz przeglądać wskaźniki wydajności — wszystko to bez opuszczania pulpitu WooCommerce.
Matt Madrigal, VP/GM of Merchant Shopping
Google Listings & Ads
Wszystko to brzmi super, ale co dokładnie zrobisz dzięki plug-inowi?
Integracja z Google Merchant Center
Aby przesyłać do Google dane na temat Twojego sklepu i produktów zintegruj go z kontem w Google Merchant Center. Jeśli jeszcze nie masz konta GMC, zacznij od tego. Dzięki integracji dane o Twoich produktach, takie jak ich cena, dostępność, rozmiar, etc., będą synchronizowane automatycznie. Jeśli do tej pory przesyłałeś dane ręcznie (data feed), dobrze wiesz jak duże jest to ułatwienie. Co ważne, dane udostępniasz nie tylko dla reklam Google Zakupy, ale też dla innych usług Google.
Karta Zakupy
Możesz zaprezentować swoje się produkty kupującym, którzy szukają tego, co oferujesz, i zwiększyć ruch w swoim sklepie, dzięki bezpłatnym informacjom w Google na karcie Zakupy.
To właśnie tu znajdziesz „bezpłatne listowania” swoich produktów, o których pisał Matt Madrigal.
Kampanie produktowe
Jeśli dotąd nie posiadałeś konta Google Merchant Center i nie prowadziłeś kampanii w Google Zakupy, ponieważ wydawało Ci się to zbyt skomplikowane, czas zmienić zdanie. Ponieważ wszystkie niezbędne dane wtyczka automatycznie pobierze z WooCommerce i prześle do GMC, Ty możesz skupić się na samym prowadzeniu inteligentnych kampanii produktowych (Smart Shopping). Kampanie te pozwolą Ci promować swoje produkty w wyszukiwarce Google, Zakupach, YouTube, Gmailu i sieci reklamowej.
Pamiętaj o połączeniu konta Google Ads z Merchant Center. Teraz kampanię uruchomisz bezpośrednio z pulpitu WooCommerce. Możesz także przeglądać statystyki kampanii i uzyskiwać dostęp do automatycznych raportów, aby łatwo sprawdzać skuteczność swoich reklam.
Podsumowując
Wtyczka opracowana przez zespół WooCommerce to świetne narzędzie ułatwiające prowadzenie biznesu online. Świetne przede wszystkim dlatego, że bezpłatne. Podobne rozwiązania bowiem już były dostępne, tyle że odpłatnie i bez „namaszczenia” od Google. Instalujcie, testujcie i dajcie znać czy Google Listings & Ads jest tak dobra jak piszą!
Źródło:
https://woocommerce.com/products/google-listings-and-ads/
2 odpowiedzi na "Integracja WooCommerce z Google Zakupy prosta jak nigdy dotąd"
Dodaj komentarz
Poczytaj więcej na naszym blogu
-
Nowa wersja WordPressa 2022
24 maja 2022 r. pojawiła się nowa wersja WordPressa – 6.0. Jest to druga duża wersja wydana w tym roku. Sporo się zmienia. […] -
MySQL – czym jest, różnice między MySQL i SQL
SQL i MySQL to często spotykane terminy. Choć mogą wydawać się blisko spokrewnione, oznaczają tak naprawdę co innego. Znajomość różnic między nimi jest niezbędna, jest chcesz pracować z relacyjnymi bazami danych.
Przecież ten wpis jest o niczym, tylko do ściągania ruchu… zero informacji…
Wpis pochodzi z czerwca 2021 roku i informuje o zapowiadanym na Google Marketing Live (2021) oddaniu do użytku wtyczki do WordPressa ułatwiającej integrację z Google Merchant Center. Jakie informacje by Ciebie interesowały? Chętnie rozwiniemy artykuł.